fredag 24 april 2009

En VÄLDIGT fin present=fredagslycka!

Idag när jag kom hem hittade jag ett fint prickigt paket i lådan. Det innehöll massor av fina saker, men en sak gjorde mig så glad att jag nästan fick lite andnöd. Därför väljer jag att blogga bara just denna delen av innehållet idag, kolla in så fattar ni nog varför!
Det är Högform som har bytt grejer med mig. Jag har utan tvekan gjort det bästa av de bästa byten som någonsin har ägt rum i hela världen ever!
Lilla Stickfrossa uppdaterades som vanligt i eftermiddags.
En sak till: det gick åt exakt (sådär 80 cm garn över) två nystan = 200 gram Silk garden sockyarn till min Clapotis.

10 kommentarer:

PetraO sa...

Den sjalnålen var så vacker så man nästan tappade andan! Helena äger!
Kram

Efwa - Medea sa...

Såå vackert!!!

fale artut sa...

Bara ett stort grattis eller vad man säger! Helt Magisk!

Helena sa...

Bytt är bytt..:) Kul att du gillade den, tyckte att den passade fina dig. Byter gärna igen:) Kram

SF sa...

Ja den var verkligen hur fin som helst!

á Yeliqa sa...

Oj vilken otrligt fin present. Förstår att du blev riktigt glad

Awelyne sa...

Ja, den var verkligen fin! Jag förstår verkligen att du blev glad!

Tant Kofta - Lotta Blom sa...

En dröm nål!

teresa sa...

SÅ otroligt vackert!!!

Linda sa...

Wow säger jag bara. Snacka om avis!! :)