fredag 4 september 2009

Tävlingsdags!


Idag har jag sorterat en del bland mina tyger (allt för att undvika studierna...). Insåg att något måste göras med alla färgglada småbitar (det var ju det där med studierna då...har inte riktigt accepterat att sommaren är slut). Tada, så är en tillfällig liten kollektion på gång.
*****
Känner att en tävling är på sin plats. Lämna en kommentar till detta inlägg och var med i utlottningen av den färgsprakande sockgömman på bilden ovan!
Någon gång nästa vecka är det dragning, vet inte riktigt när än.
*****
Kanske dyker det upp en färgglad grej eller två hos Lilla Stickfrossa nästa vecka.
Önskar er alla en underbar helg!

184 kommentarer:

Beda sa...

Hej! Klart att jag gärna vill vinna en färgglad sockgömma till den äpplegröna jag just köpt... Dessa ser ju härliga ut!

Emmy sa...

Mn blir ju alldeles lycklig när man ser den där färgkavalkaden. Klart jag vill vara med och tävla!

Susilull sa...

Färgsprakande sockgömma skulle pigga upp mig, absolut!

Ha en skön helg!

maLinka sa...

Wow, vad glad man blir av alla färgerna! Jag vill vara med och tävla.
Tänk om det blir jag som vinner...
Jag håller båda tummarna för mig själv ;-)

Lena sa...

Ååå vilka fina färger, en sån vill jag gärna vinna.

trevlig helg
Lena

Mikaela sa...

Såna vackra färger! Jag vill gärna vara med och tävla!

Trollmamman sa...

Velar som en åsna mellan två hötappar varje fredag - vill ju så gärna ha fler underbara Stickfrossa-väskor, men jag börjar känna mig onödigt slösaktig såsom jag handlar.

Självklart vill jag vara med och tävla om en så underbart färgglad sockgömma!

Eva i Halmstad sa...

Hej
Jag vore väl ytterst korkad om jag inte ville var med på denna eminenta utlottning.
Ha en go helg på dej.
Eva.

Kaffemoster sa...

Ooooh, vilken färgklick! Den blev man glad av att se!!

paula sa...

klart man vill vara med
länkar från min blogg
kramiz

Ulla sa...

Färgerna är många och påminner om höstens rikedomar.
Ulla

PetraO sa...

Jamen herregud, du är ju bara bäst baby! Klart att jag vill vara med och tävla idag! Kram

Ilsefin sa...

Klart att jag vill vara med och tävla om en sån läckerbit!

~●Helena Pettersson●~ sa...

Klart jag vill vara med och få chansen att vinna en sockgömma. :D

PetraO sa...

Jag vet faktiskt inte varför jag skrev "idag" - jag vill ju naturligtvis tävla alla dagar...

Marias garnhändelser sa...

Åh, vilka härligt glada prylar du gjort!

elisabet sa...

Är gärna med jag med.

Ha en trevlig helg!

Johanna sa...

Roligt sätt att bli av med spillbitarna! Jättehärliga, färgglada grejor!

Självklart vill jag vara med och tävla. :-)

Trevlig helg!

Anonym sa...

Vill förstås vara med! Så roliga saker du gör!
/katarina

Annabell sa...

Förstår dig fullständigt med studierna, hur kan det bli så tråkigt när det är ett måste! Allt annat blir hur kul som helst. Såklart jag vill vara med i tävlingen! Kram och trevlig helg!

SkräddarMästerVästerKnäpp sa...

Hej! har just stickat färdigt mitt första par sockor, pomatomus (rättstavat?)blev det. Kanske inte helt enkelt mönster att börja med, men lite svårt ska det va!

Emma sa...

Åh, en sån vill jag vara med och tävla om!

Trevlig helg!

Lena sa...

Så klokt att använda restbitarna till något så glädjande för oss andra som en tävling!We like! Skriv mitt namn på en av lapparna!

Call design sa...

Hej och trevlig helg vill jag önska dig och samtidigt vill jag gärna vara med i tävlingen!

Unknown sa...

Så fina färger, en sån vill jag gärna vinna.
Trevlig helg Gina

Dödergök sa...

Oh så fina regnbågsgrejer, jag fick ett stort fredagsleende på läpparna när jag läste det här inlägget.
Självklart vill jag vinna! :)

Sillen stickar sa...

Vilken genial idé!!!
Jag vill vinna!
Puss och go helg!
Cilla

Natalia sa...

Hej! Vilken fin, den vill jag vinna!

Sommarfröken sa...

När så fina alster skapas hänger en färgälskande Sommarfröken självklart med i tävlingen!
Ha en skön helg!/Sommarfröken

Humlan sa...

Men så perfekt för oss som inte kan bestämma oss för vilken färg vi vill ha! Dessutom blir jag glad av alla färger och känner att jag behöver energikicken som de ger!
Det är klart att jag vill vara med!

maja sa...

klart man vill vinna dena karamell:)

Stina sa...

Sååå fina!!

nesinom sa...

Jeg vil også gjerne få være med :) Ha en flott helg!

Marianne sa...

Vill gärna vara med i din tävling! Så generöst!
Vore trevligt om den där väskan på bilden säljs hos Lilla Stickfrossa. Som någon annan sa: perfekt för den som inte kan välja färg!
Trevlig helg!
Marianne Ekdahl

Unknown sa...

Vilka härliga, uppiggande färger. Jag är gärna med och tävlar.

Trevlig helg!

Maria sa...

Läckert med alla färger!

Bettan sa...

Är absolut mer än gärna med i din tävling!
Sockgömmor kan man ha hur många som helst, älskar mina jag köpt av dig!
/Bettan

Textil stil sa...

Åh regnbågsvarianter...det blir jag glad av.Jag är med!!!Trevlig fredag!

Pernilla sa...

En tävling man bara inte kan missa. Tycker jättemycket om dina saker.

lolla sa...

hejsan
klart jag vill tävla om denna sockgömma färgrann och fin...
kram lolla

Anonym sa...

Färgprakt piggar upp! Här var det allt på en gång!

Kerstin i Jönköping
(kan man vara med utan att ha blogg?)

ulrikasblogg sa...

Underbar!
En sådan skulle jag gärna vilja ha.

Eva S sa...

Den är ju ännu läckrare än "de vanliga". Jag håller tummarna oc hoppas att Lyckans Gudinna ler mot mig.
Ha en skön helg!
Eva i Lund

Anonym sa...

Om jag vill vara med...självklart!
Kan ha hur många stickfrossasaker som helst!

Amanda Olsson

Knit A Little sa...

Jag vill också vara med!
Skulle verkligen behöva en då jag spetsade låret på en socksticka för bara nån månad sedan, och dom är inte direkt vassa i storlek 4,5.. Ont ont ont! Och blod..

Anonym sa...

Hej!
Av färger blir jag glad och om jag vinner blir jag ännu gladare.
Du gör så mycket snygga saker.
Maria F Östersund.

Hanna sa...

vilken fin:) det vore ju inte helt fel att vinna den^^
Måste säga att jag tycker mycket om din blogg, tack för all inspiration och trevlig läsning:D

Anonym sa...

Säger som du brukar göra, Woo Hooo!
Vill vara med förstås.

Elsa i Örebro

Anonym sa...

Hej, den sockgömman skulle jag vilja vinna! Vilka fina färger! Ha en bra helg!

Anonym sa...

En ny värld har öppnat sig när jag hittat bla din och Queenmudds bloggar. Självklart skulle man jubla över en så glad gömma!! /Elisabeth

pe.magnusson@spray.se

Sanna T Sköld sa...

Självklart att jag vill vara med och ha en chans att vinna en härligt färgsprakande sockgömma. De är sååå bra.

Eva i Jämtland sa...

en sån fin färgsprakande sockgömma
klart jag oxå vill vara med på utlottningen.

ha en riktigt trevlig helg !

Mot nya tider sa...

JA ja ja!!! Nu när jag kommit in i andan av att sticka vill jag helt klart vinna en fin fin stickjömma :)

ma sa...

Attans snygg! Vill självklart ha en chans att vinna

Maritas Maskor sa...

Hej!
Åh, vilken färggrann sockgömma!
Det skulle vara jättekul att vinna en! Klart jag vill vara med och tävla!!

Ha en jättehärligt lång stickhelg!

miastick sa...

Anna, du äger! Så himla fint med en färggrann sockgömma. Den vill jag vinna. Kram!

teresa sa...

Kul med tävling!
Hoppas du kommer i fas med studierna, det är väl inte långt kvar nu? Lycka till!

Linda sa...

Åh så klart att jag vill vara med och tävla om denna underbara godispåse =)

OOPS smycken sa...

Me like.
For me?

Therese Lestander sa...

Åh vilken fantastiskt regnbågsfärgad väska, skulle glädja vem som helst är jag helt övertygad om! Jag vill gärna vinna en sån, och är ganska övertygad om att sådana på lilla stickfrossa skulle gräva lite i min börs! :-)

Holgis sa...

Åh, vad härligt...kände precis att det var en sån här härlig färgkavalkad jag behövde idag, efter ha slitit hårt med studier och räknande fram och baklänges under veckan.
Vore perfekt att ha med på bussen när jag pendlar.

Ha en trevlig helg!
Sara

knitbyme sa...

Passar ypperligt till min nya sockstickning :-)
Kram

Lilla Lotta sa...

Lördagsgodis för mig är att gå in på Stickfrossa och välja och vraka blanda alla härliga inspirationstips och ideér! Äntligen lördag snart säger jag bara! Jag är mer än gärna med och tävlar om en vacker "godispåse"!

Anonym sa...

Vad fint! Vill gärna vinna./Sixtens matte

TinaT sa...

Åh, vilken underbar sockgömma. Jag vill gärna vara med och tävla.

Anonym sa...

Vill också vara med!
Så fina saker du gör!

Bästa hälsningar Bodil i Malmö

Emmas dagar sa...

Jag vill jättegärna vinna en färgsprakande sockgömma!
Trevlig helg!

Drutten sa...

Jättefint med olika färger, bra sätt att använda alla småbitarna! Den skulle jag gärna vilja vinna!!!

Anonym sa...

Ohh, färgglatt och fint. Jag vill vara med och tävla.
/Jenny (från Göteborg)

Anonym sa...

Jag skulle bli så glad och tacksam. Så fina färger!Hoppas jag har tur då. Lycka till med bloggen, kollar den varje dag, iband två tre gånger t om. Kram
esin esin19832009@hotmail.com Stallarholmen Strängnäs

Ingalill sa...

Läckert! Underbara färger.

calcamel sa...

KLart att man tar chansen att få tävla om något så färgsprakande vackert !
Ha en trevlig helg
Catharina

ann sa...

ojoj jag vill också vara med, vilka färger, vilken inspiration och lust du skänker med din blogg.

frisky frog sa...

Wohoo! Klart att man vill vara med i tävlingen. Vilka härliga färger!
Jag är övertygad om att du klarar studierna även om du dyker ner bland tyger och garn ibland. Är det inte där man hämtar inspirationen?
/Kram

Anonym sa...

Såklart att jag vill vinna den fina sockgömman.
Lilla Hulda

Anna sa...

Oj ja de vill ja va med på :)

Sara sa...

Självklart vill jag också vara med och tävla.

Anita sa...

Klart man hänger på tävlingen!! Färg är kul!!

Lenis sa...

Oj, vad många det var som ville vara med i utlottning! Finns det plats för en till med hopp om en gömma? Måste också säga att dina resttygsprodukter är superläckra!

Fríða sa...

hej, såklart jag gärna vill vinna en av dina fina saker!
hälsningar från Island
Frida

Dabelin sa...

Ha ha ha...
80 kommentarer när jag hittar detta...
Du har några som brukar läsa här.

En sockgömma hade definitivt kommit till nytta i mitt stickande...

Du gör underbara fina saker!

Anonym sa...

Åhhhh, jag är också med!

Hälsningar från Britt Karlström

Garnhumlan sa...

Oj, vad många som vill prova att vinna. Jag också så klart, när vinsten är så fin!

Kristina sa...

Vilken färgfest! Helt klart är det mycket värt att vara med i din utlottning. Ps är mycket mycket nöjd med väska samt strumpgömma Ds.

Anonym sa...

Du gör så underbara saker. Vilket snyggt sätt att använda små tygbitar!
Vill gärna vinna en sådan!
Anna-Maria från Karlstad

Annelie sa...

Klart man vill ta chansen att vara med. Jag menar, man vet ju aldrig...

Ann-Britt Svensson sa...

Hej på dig, såklart jag vill vara med i din tävling! Älskar mina saker från dig. Använder dem varje dag med glädje!

Malin sa...

Vilken färgprakt! Man kan ju inte bli annat än glad när man ser den. Klart att jag vill vara med i utlottningen!

Mikaela sa...

Vad färggrant ;) Måste pigga upp i kommande vintermörker xD

Margareta Lundin sa...

Älskar dina saker och färger!
Vill gärna vara med i din fina tävling.
Trevlig helg!
/Maggan

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla.
Att du matchat med det rödprickiga tyget till de finna linnetyget är som pricken över i't.

Hälsningar
Maria utan blogg

Anonym sa...

Den där ser ut som MIN!
Bästa hälsningar från Pernilla(Pillan)

Carina sa...

Ja, jag har försökt i hur många sådana här tävlingar som helst men aldrig någonsin att jag vunnit något. Men å andra sidan, satsar man inget så vinner man inget heller. Så sa min mamma i alla fall mig när jag växte upp.

Bibblostick sa...

Oj så många som vill vinna! Jag också, jag älskar min knallgula stickgömma, men skulle verkligen ha bruk för en färgglad med.

sticksIDAn sa...

Tja, chanserna att vinna är väl inte så stora, men betydligt större om jag skriver lite här kanske.
En sockgömma är ju inte helt fel om jag tänker satsa på Quick-step, kanske är det den som avgör?
Snygg är den iaf!

Marias stickning och läsning sa...

Hej! En sockgömma i regnbågens alla färger skulle inte vara dumt att bli ägare av. Trots att jag redan har en mörkt turkos. En sockgömma till innebär att man kan starta ännu en stockstickning.

MammaPuhStickar sa...

Självklart vill jag oxå vara med. Riktigt härlig väska som man blir glad av.

Efwa - Medea sa...

Oj oj oj... Just nu 96 kommentarer. Jag som inte har någon sockgömma behöver verkligen en sån här gladgömma. Självklart är jag med i tävlingen!!
Ha en underbar helg!

Blåa Hjärtan sa...

HEJ. Är så nöjd med min sockgömma jag köpte för några veckor sedan. Vill gärna vara med och tävla om en till!

Marianne sa...

Är mer än gärna med och tävlar om den färglada sockgömman, man kan aldrig få för många sånna...

Sunna sa...

Absolut att jag vill vinna, underbart färgglad

Stickfantomen sa...

Vilken god idé och en så härlig regnbågskomposition.
Jag önskar få ta hem regnbågen ;-). Samtidigt underbart höra att det inte bara är jag - som gör annat än det jag ska med studier för allt som ... är mer ... just då - kallar faktiskt det för kreativitetens ok.

Anonym sa...

Hej, vill gärna vara med i utlottningen av den glada sockgömman. Alltid lika läckra saker hos dig. Har precis börjat sticka dina "julvärmare", kul mönster för en nybörjare.
Maria Severinsson

Susanne sa...

Passar perfekt att hitta din sockgömma när höstens första storm viner med regnet här utanför! Blir alldeles lycklig av alla färger, viss vill jag tävla:) Trevlig helg!

Botilda sa...

Alltid fler projekt än sockgömmor här hemma, och då har jag ju i alla fall ett par. Jag är hemskt gärna med och tävlar om den färgglada!

hondagirl sa...

Så himla fin den randiga är... Hoppas jag vinner.

Unknown sa...

Hej!
Jag vore dum om jag inte tog chansen att vinna denna helt underbara sockgömma - du borde sälja flerfärgade också! Den jag har är en solklar favorit hemma men jag har alldeles för många projekt som vill flytta in...behövs en till alltså!
Kram

LADY JEN sa...

Jag vill också vara med och tävla!

Petra sa...

Oj! Vilken underbar blogg, klart jag vill vara med och tävla!

Anonym sa...

Underbara super fina saker du syr!!! jag blir lycklig av att se dem. Hur det skulle kännas att vinna kan jag bara drömma om. Jätte fint nu vill jag köpa allt du syr...

// Maria Li i Sävar

Susanne Kinnander W sa...

Åh vad jag gillar dina grejer!! Jag vill va mé så klaart!!
Susanne KW

Anonym sa...

Så otroligt många kommentarer du fått! Kul!
Vill också vara med.
Kram från Petra Johansson

Beate sa...

Herlige farger! Du lager så masse flott! Jeg følger spent bloggen din for å se hva du lager :) Ha en god dag!

Pixi sa...

Oj vad många som e me d,men jag gör ett försök! !Länkar med bild givetvis!! Önskar dej en trevlig helg !!=)

Froding sa...

Skulle passa som hand i handske till randiga min TantKofta-tröja:
http://froding.blogspot.com/2009/07/trojor.html

Anonym sa...

Klart man vill vara med på det här!!

Mvh Maria Lindström, visby
(maijjus@hotmail.com)

Anonym sa...

Vill absolut vara med! Så fin!
Kram från Lill-Greta

Åsa sa...

Självklart vill jag försöka vinna!

Anonym sa...

Vad fin, den vill man naturligtvis vinna!/Anna gbg

Anonym sa...

Ja, jag vill vinna en underbart färgglad stickgömma. fantastiskt att använda stuvbitarna till något så fint.
// Maria Lindberg

Knitarina sa...

Självklart vill jag också vara med och tävla!
Håller tummarna att det blir just jag som får en sådan finfin färgklick till vitamininjektion hemskickad i höstrusket.

AnJa sa...

Känner på mig att kommentar 129 blir mitt turnummer... Har ju just lärt mig att sticka sockar så en sockgömma vore toppen att ha!

Janette Millbom sa...

HERREGUD! 122 kommentarer, det är helt crazy vad poppis dom är. Men FULLT förståeligt!! Jag vill ju oxå hemskans gärna vinna :-D

Anonym sa...

Vilken fin vinst!
Kram från Margareta B

Honungsboden sa...

Håller med Janette, du är verkligen populär i bloggvärlden! Jag vill gärna vara med i tävlingen! Kommer kanske förbi någon dag, skulle behöva ett tevligt tröjmönster...

krakel sa...

Har tänkt kommentera många gånger. Nu finns ju en jättebra anledning.
Klart men vill vara med i tävlingen med din jättefina gömma.

Malin sa...

En sån härlig sockgömma! klart att jag vill vinna den :-)

Anonym sa...

DU ÄR BÄST!!!

Maria i Falkenberg sa...

Det blev ju underbart med den färg-glädjen!

garnlivet sa...

Ja. men så klart att jag vill vinna en sådan härligt, fin och färgglad vinst !!

Clara sa...

Åh, jag vill vinna! Älskar pocketbok-fodralet du har gjort, så jag vill hemskt gärna ha en sockgömma också.

Anonym sa...

Självklart vill jag ha fler saker från stickfrossa! De är ju de bästa som finns!

Elisabeth Palmgren

evamar - tävlingsblogg sa...

Då får du en 133:e kommentar av mig. Man blir glad bara av att se den på bild så hur glad skulle man inte bli av att vinna?

Du har en länk här:

http://evamar.blogg.se/2009/september/sockgomma-efter-7-september.html

Anonym sa...

hejsan! jag vill såklart delta.
min email är santtu_nyberg@hotmail.com.
har det så bra!

MADE BY K sa...

Gillar verkligen dina tjusiga sockgömmor...kanonsnygga:)

metamorphosis sa...

Åh, så härligt med den här färgkavalkaden!

Klart jag vill ha chansen att vinna en karamellig sockgömma!

Anonym sa...

En sån godbit. Jag slänger mig genast in i striden om den.

Surtanten sa...

Surtanten skulle bli vädligt GLAD av en sådan färggrann skapelse.

suss sa...

Vilken färgklick! Den får en ju att glömma att det bara regnar! Hoppas jag får hem den till mig! = )

A-K sa...

Hej.
Man kan kanske ha sockgömman som handlesdvärmargömma också.
Den är otroligt snygg. Kollar ofta i lilla stickfrossa, men allt hinner säljas innan jag hinner dit, lite synd.

Knit-Marie sa...

Idag upptäckte jag din fantastiska blogg! Och tävling också! Vilken fröjd! Jag anmäler mig till dragningen.

Ingrid sa...

Jag skulle behöva en färgsprakande sockgömma! Har ju precis börjat sticka så det hade varit toppen med något pushande som ser till att det blir lite sockor gjorda härhemma innan vintern kommer.. :P

Lotta sa...

Ja ja ja, jag vill gärna vinna. Jättefin ju!
Hälsningar Lotta

Tant Kofta - Lotta Blom sa...

Jag vill också vara med!
med hej fr. Koftan

Anonym sa...

Jag vill gärna va den som vinner denna underbara sockgömma!
Anette i Småland

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är med och tävlar, har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/september/vinn-sockgomma.html

info@annakarlsson.se

Anonym sa...

Klart man vill vara med! Har städat bland alla mina garner, stickor, repat upp halvfärdiga ting som aldrig kommer bli klara, tagit mig i kragen och har snart en sjal med långa trista varv klar. Kanske är jag värd en liten belöning??

Heléne Persson sa...

Hej! Jag vill också gärna vara med och vinna!
K Heléne

Monica sa...

Oh vad snygg, vilka färger! Den passar perfekt till mig!

M´s stick sa...

Ja, det verkar som om jag är 150:e kommentaren. Helt otroligt vad mycket folk som läser denna blogg och lika otroligt är det väl om man vinner den superfina färgglada sockgömman.

Lillys stick o syhörna. sa...

Hoppas på tur. Denna sockgömma
skulle nog passa hos mig.
Fin var den iallafall.

Ulla sa...

Klart jag vill vara med och tävla, har ju redan en fin stickväska i grönt!

Anonym sa...

Du gör så underbara saker! Jag vill gärna vara med och tävla!
Ulrika i Umeå

Anonym sa...

Den sockgömman skulle liva upp oss "surjämtar" !

Anonym sa...

Den sockgömman skulle liva upp oss "surjämtar"

///Pia

The Willow Fairy sa...

Ja jag vill vara med. De är så söta och praktiska - vilken lyckad komination. Varje gång jag kikat på lilla stickfrossa har allt varit slutsålt, jag har försökt vara snabbare, men inte lyckats hittills. Man kanske kan ha lite tur här, annars får jag lägga in en påminnelse i Outlooken på jobbet...

Lisa sa...

Hej!
Eftersom jag älskar min fina stickväska som jag köpte för två vecor sedan vill jag självklart vara med och försöka vinna en fin sockgömma!

/Lisa

Spacepingo sa...

Den där sockgömman skulle matcha mitt nästa sockprojekt perfekt ;). Klart jag vill vara med och tävla!

Lillan sa...

Klart jag vill vinna den glada sockgömman!

Anna sa...

Hoppas på tur i utlottningen! Tycker dina alster fungerar suveränt fint i mångfärgat också!

Anna Kj sa...

Så fina, och färgglada, man blir verkligen glad

Unknown sa...

De är ju helt underbara..de färgglada sakerna!!
Klar man vill vinna :-)

annimade sa...

Hej Hej,
ja jag vill vara med och tävla!! Sitter hemma med snuva och jag som tänkt hitta på en massa innan beräknad förlossning om en vecka ;)
Lite färg skulle allt pigga upp!!!
Anneli

mr22ga sa...

Oj så underbart fin och färgglad! Behövs för att ljusa upp den annars så mörka hösten!
Jag vill självklart vara med även jag och även om det inte behövs så länkar jag också vidare, så att fler hittar hit på: http://villduvinna.blogg.se/2009/september/sockgomma.html

Håller tummarna! Ha det bra så länge!
Kram Malin (mr22ga@hotmail.com)

mr22ga sa...

Oj så underbart fin och färgglad! Behövs för att ljusa upp den annars så mörka hösten!
Jag vill självklart vara med även jag och även om det inte behövs så länkar jag också vidare, så att fler hittar hit på: http://villduvinna.blogg.se/2009/september/sockgomma.html

Håller tummarna! Ha det bra så länge!
Kram Malin (mr22ga@hotmail.com)

Ulrica sa...

oj oj oj vad kommentarer...sockgömman skulle passa perfekt nu när jag börjat sticka sockor :-)

jessie sa...

Åh vilken kul tävling! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/september/vinn-sockgomma.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra!
/Jessica

Sofia-Sobeide sa...

Åh så färggrann och fin! Jag deltar gärna i tävlingen!

H//Sofia

Camilla sa...

Här surfar man runt lite i godan ro... och vad ramlar man över en färgbomb á lag regnbåge. Förgyllde verkligen min måndag

erika sa...

ag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Tina sa...

Wow - ser ju ut som en pridesockgömma! Vore ju hur coolt som helst!

Vilken tur för alla oss som gillar dina saker att du inte alltid prioriterar studier så högt.... :D

Cathis stick och sy sa...

Hej
Självklart att an vill tävla om dina fina produkter.
Ha en bra dag
Mvh
Catharina

SF sa...

Nu har jag köpte så många saker av dig, i så många olika färger att en färgglad stickgömma skulle vara praktisk. Den skulle ju matcha alla de andra!

Anonym sa...

Ja kära nå´n. 173 kommentarer, Du hinner verkligen inte med några studier. Bara att läsa alla dessa tar tid! men skulle jag vinna en gömma skulle ajag bli glad :)

Maria R

Gunnel Kindstedt sa...

Oj, vilken massa kommentarer! Men det visar bara vilka fina grejer du gör .... tänk om jag har turen med mig och blir den lyckliga

Evkaro sa...

Så härliga färger - en sån fin sockgömma vill jag gärna vinna!

/ Eva

Anonym sa...

Åh! Jag vill oxå vara med o tävla! Härliga färger!

Anonym sa...

Jag e med hoppas att jag vinneer =D

Mail. bruno_merroll@hotmail.com

Anonym sa...

Jättefin! och jag har ju inte skaffat nån sockgömma än....och så passar den ju himla bra om man har tänkt va med på nån Pride-festival :-)

/Marie

Anonym sa...

Oj då...det var visst många som ville vinna denna fantastiska sockgömma.
Har ännu ingen egen blogg men snart så...Vill så gärna.
kerstin@fredholm.nu

Agata sa...

Jo, det är klart att jag, liksom alla tidigare 180, vill vinna den här fina väskan! Hoppas på tur!

agata99@passagen.se

Stitchordie sa...

underbar färgkombination! är gärna med och tävlar.

Ullen sa...

o så fin!, i kommande höstmörker är det precis vad jag behöver

Maria L sa...

Oj så många kommetarer!
Vill också gärna vinna din fina vinst.
/Maria i Sollentuna