söndag 19 december 2010

Fira med mig och vinn en julklapp!



Idag funderade jag på vad som har hänt 2010. Det är ganska många grejer som verkligen förändrat min tillvaro. Lärarexamen i januari, körkort i februari, startade webshopen i maj, fick jobb som lärare i augusti (faktiskt min första fasta anställning i livet) med underbara elever och finfina kollegor. Allt detta hann jag med innan jag fyllde 40 i oktober! 
Jag gillar när det händer nya saker och jag smider massor av planer för 2011. Det är spännande och nya idéer gör mig på gott humör.
*****
Jag vill fira alla roliga saker som hänt under året med er och lottar ut en present på självaste julafton. Vinsten är den färgglada stickgömman du ser på bilderna.
Vill du vara med i tävlingen?
Lämna då en kommentar till detta inlägg före 10.00 24/12.
Om du länkar till tävlingen från din blogg får du två lotter (skriv i kommentaren om du länkar). 


199 kommentarer:

Malin sa...

ojojoj... självklart att man vill vara med! Självklart länkar jag till dig!!!!!!

Emmas dagar sa...

Jag vill vara med i utlottningen!

Ullfull sa...

En sån fin gömma vill jag gärna ha!! Mycket bra grejer för Dig detta år!
God Jul Anita på Gotland

Kari Anne sa...

Gratulerer så mye, selfølgelig vil jeg være med å feire :o)

Julehilsen fra Kari Anne

Anonym sa...

Jag vill gärna var med. God jul önskar Kerstin

Monica sa...

Grattis till alla positiva händelser i ditt liv under det gångna året! Bra kämpat det blir inte av sig självt. Självklart vill jag vara med i utlottningen.

Anonym sa...

Är naturligtvis med och länkar gör jag också!!
God fortsättning på det som är kvar av detta året och hela nästa!!

Eva i Halmstad sa...

Hej
Så klart att jag villvara med och fira, jag firar 50 på julafton så de vore ju perfekt med en vinst då.
Ska länka med
=)
Må gott och ha en go Jul.
Eva

Stickeri Stickera sa...

Jag vill jättegärna vara med på utlottningen. Självklart så länkar jag från min blogg.

http://stickeristickera.blogspot.com/

Anonym sa...

Vilket händelserikt år du har haft, hoppas att 2011 blir lika bra! Jag vill självklart vara med och tävla.
God Jul!
/Kati (stickanu@hotmail.com)

Efwa - Medea sa...

Ååh, självklart vill även jag vara med i utlottningen och jag länkar från min blogg!

Camilla sa...

Jag tävlar också, har länkat på min blogg!

Agata sa...

Man får gratulera till allt roligt! Visst vill jag vinna något fint av dig! Jag länkar, säklart!

Pernilla sa...

Jag tävlar gärna om en fin stickgömma. Länkar också för maximal chans.

BiZen sa...

Färgglad, fin och alldeles underbar!
Jag vill vara med i utlottningen och länkar förstås.
GOD JUL!
Kram! //BiZen

Ann-Marie sa...

Klart jag vill vara med och fira! Och självklart länkar jag från min blogg
Ha en riktigt skön och härlig jul!

Knitarina sa...

Ett oemotståndligt erbjudande! Länkar självklart från min blogg för att maxa chanserna.
Grattis till allt roligt och hoppas på ett minst lika roligt 2011!

Karin sa...

oj, vad fin och härliga färger! Jag är gärna med och tävlar.

Anonym sa...

Klart jag vill vara med i utlottningen. Gömman matchar mina andra saker från dig perfekt.
God jul önskar Katarina

Anta sa...

Grattis till alla positiva händelser under 2010 och hoppas att 2011 blir lika bra. Klart jag vill vara med och ha chans att vinna den fina gömman, länkar oxå.

Anna sa...

Grattis till alla fina framgångar i år. Jag vill jättegärna vinna din fina gömma!

Ilsefin sa...

Ooh, klart jag vill vara med och tävla om en så fin stickgömma!

Annelie sa...

Så klart att man vill ta chansen i din utlottning.

God Jul på dig!

Majtjho sa...

Grattis till allt det bra som har hänt dig under året. Självklart vill jag vara med. Jag länkar till dig.

Lena sa...

Så fin Anna! Lotteri på julafton vill jag apseluuut vara med på! Tjo!

Marianne sa...

Grattis till ett bra 2010!

Jag vill gärna vinna en julklapp och tar 1 lott (har ingen blogg).
God Jul önskar Marianne

Anna-Maria sa...

Jag tar gärna en lott!

Grattis till alla nya saker och stort lycka till med allt 2011!

Ulla sa...

Bara snöstjärnor syns i december men Annas vinstväska viskar att det finns hopp och om ett halvår blommar det igen.
Ulla

docksjo sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen och jag länkar hit. Roligt att det har hänt så mycket bra saker för dig i år stort grattis

Inger sa...

Vilka läckra färger!!!
Jag vill gärna vinna. Jag länkar från min blogg också.

Iréne JB sa...

Gissar på att rekordmånga vill vara med och fira. Självklart vill jag också vara med :)

Mia sa...

Hej, klart jag vill vara med och vinna en sån fin stickgömma. God Jul-kramar från Mia

Ulla sa...

Vill gärna vara med i denna fina utlottning! Gillar din blogg och dina saker!
God jul och gott nytt år!
Ulla Söderberg (från Norrland)

Sara sa...

Det här vill jag vinna! Har spanat på dina garngömmor ett tag, men inte kommit till skott att beställa!

Lilla Anna sa...

Jag vill vara med och tävla. Länk finns på min blogg.

http://lillaannapysslar.blogg.se/2010/december/fargglad-stickgomma.html

Maja sa...

Vilket händelserikt år! Gratulerar, jag förstår att det ligger mycket tid bakom allt detta!
Gott nytt 2011!
Maja

Anna Maria sa...

Vill gärna vara med och tävla!

Saras pyssel sa...

Jag vill vara med i utlottningen - har länge funderat på en stickgömma... Jag har länkat från min blogg och håller tummarna hårt!!

Sunna sa...

åh ja vilken vinst, jag är med

Anonym sa...

Ja, visst har det hänt mycket och jag är gärna med i utlottningen. God Jul och ännu Ett Händelserikt År önskar jag dig.

Maria S i Kungälv

Katarina sa...

Vill absolut vara med! Så snygg stickväska. Alla mina favoritfärger på en och samma sak!
Kram från Katarina i Örebro

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla!
Barbro i Lund

rino sa...

Det var ett händelserikt år för dig, hoppas att nästa år blir minst lika spännande!
Jag är gärna med i din tävling.

Hanna sa...

Du gör så fina saker!!! Såklart jag vill vara med i denna utlottningen, och naturligtvis länkar jag!

God Jul!

Carolina sa...

Vill gärna vara med och tävla :)

Anonym sa...

OH LA LA, så fin! Vill vara med och tävla!

God jul önskar Isabella

Anonym sa...

Grattis till ett fint år och tack för chansen att vinna något så fint! Ingen blogg så en lott blir det. God Jul, Gott slut och Gott Nytt År 2011!
/Mia
mia.o.eriksson@comhem.se

Anonym sa...

Grattis till allt kul!
Vill gärna tävla och funderar på att starta en blogg för att få en extra lott...återkommer i så fall!

Helena Blomgren

Anonym sa...

Åh, jag vill jättegärna vinna den fina stickgömman./ Tack för en trevlig blogg och de mönster du bjuder på! God jul önskar Cecilia

Fiff sa...

Jag vill gärna vara med i din utlottning, den är ju hur snygg som helst, vinsten! Och vilken trevlig blogg du har :-) Ska följa dig från och med nu. Har länkat, förresten!

Nilla sa...

Åh, vilken fin! Håller tummarna och hoppas på tur :-)

Anonym sa...

Så fin gömma och grattis till allt!
Cissi i Örebro

Susilull sa...

Grattis till ett händelserikt år! Det kommer garanterat fler!

Vem vill inte vinna en läcker garngömma?! Hoppas på tur trots att jag inte länkar.

Ha det bra!

PetraO sa...

Baby! Klart jag vill vara med och fira ditt fantastiska år och såklart att jag länkar! Jag undrar också om du vet hur en Jak-bebis ser ut? Puss Petra

Smycka sa...

STORT GRATTIS till alla dina mål! Måste kännas jätteroligt! Du gör så fina gömmor och andra roliga saker så denna chans vill jag inte missa! Har självklart länkat till min blogg. God fortsättning på fjärde adventskvällen. Ulrica =o)

Här är länken: http://smyckasblogg.blogspot.com/2010/12/tavling.html

LenaL sa...

Åh så mycket kul och härligt du hunnit med, stort grattis till allt! Nu önskar jag dej ett riktigt härligt och innehållsrikt 2011 också!

Och dessutom skulle jag allt väldigt gärna vilja utöka min Stickfrossasamling med denna läckra gömma :-) Länkar på min blogg.

Ha det så jättegott!

Anonym sa...

Man kan aldrig få för många stickfrossasaker!Grattis till alla prestationer!
Ulla Andersson

sticksIDAn sa...

Hej, klart jag vill vinna den!
Så fint hoppas jag att mitt 40:e år också ska bli.

Titias pyssliga hörna sa...

Klart man vill var med i en sån utlottning.Hoppas 2011 blir ett lika spännande år för dej.

Memmels morot sa...

Jag vill va med! Finfin ser den ut!

Maritas Maskor sa...

Oj, vad många härliga tillfällen du har haft att fira under året!!
Man ska verkligen njuta så mycket man kan av alla pärlor i livet!!
Och vilken smällkaramell av färger din garngömma är!
Självklart vill jag försöka att vinna den! (och jag länkar på min blogg för två chanser!)

Jenny sa...

Såklart vill jag vinna också och länkar till dig!

StickFia sa...

Grattis!
Härligt att fira!
Jag länkar givetvis och vill vara med på utlottningen med de glada färgerna!

Drutten sa...

Grattis till så många roliga saker du uppnåt och som hänt detta år!
Jag skulle gärna vilja tävla om en fin vinst! Länkar på bloggen!

Y sa...

härligt år du haft! mitt skulle avslutas finfint om jag vann den där

Anonym sa...

Underbar!!!
Vill gärna vara med i utlottningen!
juliga hälsningar från Pernilla

Anonym sa...

Vilket härligt år du haft. Jag hoppas av hela mitt hjärta att 2011 blir lika eller ännu bättre. Du gör så underbara stick tillbehör.
Gott Nytt ÅR!!!!
Hälsar Maria Lindberg, Sävar

Katrin sa...

Klart man vill vinna en sån underbart stickgömma! Har länkat. God jul!

Unknown sa...

Jag vill oxå vara med i utlottningen. Grattis till ett fantastiskt år!

Agneta sa...

Grattis till allt roligt som du gjort detta år. Naturligtvis länkar jag också:-)

Rönnbergska skapelser - tennarmband o sånt sa...

Jag är med! underbara färger...som alltid. Länkar till min blogg
/Ann-Helen

Unknown sa...

Dette vil jeg gjerne være med på! SÅ mye du har fått til i år, gratulerer med det! Gleder meg til å følge deg videre!

elisabet sa...

Älskar min som jag köpte och är svart men en färgglad kan ju pigga upp
så en lott till mig

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar och firar! Gott nytt lika fint 2011 önskar jag dig!
Kram Helena C

Sillen stickar sa...

Älskade Anna! Jag vill gärna va med och fira med dig och länkar som bara den.
God Jul önskar fisken

ANNEPÅLANDET sa...

Det er klart jeg vil være med på tevlingen! Takk for mye fin og fargerik inspirasjon i 2010! Og god jul!

Visa Lisa sa...

WOW vilken gömma! Klart jag vill vinna! Och klart jag länkar!
Kram Lisa

Marie sa...

Åh jag vill jättegärna vinna!
Jag har ingen direkt pysselblogg men älskar att sticka och skulle bli superglad om jag vann denna.

Jag länkar självklart från min blogg!

Cathis stick och sy sa...

Hej
Självklart att man vill vara med och tävla om dina fina alster.
God Jul på dig
Catharina E

Rosas blog sa...

Hej på dig stickfrossa och grattis till allt som hänt under året. Klart jag vill vara med o tävla och jag har länkat också.
God Jul o Gott Nytt År.

Maria sa...

Hej!
Vilka härliga saker du gör, första gången jag hittar hit. Jag har precis spanat in din webshop också, jag gillar allt prickigt. Jag själv stickar inte så mycket, men gör en massa annat.

Anonym sa...

Vill sååå gärna vinna din fina väska!Har tyvärr ingen blogg.
Mikaela Hammarlund

Anonym sa...

Jag vill också vara med./Christina

Anonym sa...

Jag vill också vara med i utlottningen till dina fina garngömmor.

Hälsn
Madde

Annika sa...

Denna tävling vill jag inte missa. Tack för en finfin blogg! Har länkat hos mig: http://sammanfaller.blogspot.com/2010/12/tavling.html

Unknown sa...

Grattis till ett superhäftigt år i ditt liv!

Självklart vill jag vinna den finastickgömman!!!!

EvaAndersson sa...

Självklart man vill va med.
Eva Andersson

Linda sa...

En riktigt god och skön jul önskar jag dig! Vilket fantastiskt år du har haft! Och självklart vill jag vara med i utlottningen.

Anonym sa...

Tack för all din glädje och inspiration du ger.
God Jul och Gott Nytt År
Åsa
morsandin@hotmail.se

Tina sa...

Jag är gärna med i din utlottning och det är länkat och klart.

knitnetty sa...

Visst är det härligt att känna sig nöjd med tillvaron :)
Och jag vill også gärna försøka vinna den fina stickgömman :)

God Jul!

Camilla sa...

Härligt att salutera LIVET. Grattis till allt, och grattis till den som kommer vinna din underbara skapelse. Har länkat fran min blogg...

Petraso sa...

God Jul Anna!!!
Ett toppen år!!
grattis!!!

Jag är gärna med och tävlar och länkar
http://petraso.blogspot.com/2010/12/sota-anna-pa-stickfrossa-firar-ett.html

Pixi sa...

Jag vill oxå vara med ,länkar med bild!! kram =)
poccahontas_69@hotmail.com

frisky frog sa...

Grattis till ett fantastiskt år! Klart att jag vill vara med och fira med dig! Min julledighet har redan börjat och jag önskar dig en kreativ och skön likadan.
Länkar också från min sida.
/En stor julkram till dig!

Renée sa...

Jag vill gärna vara med! Tar en liten lott och hoppas på tur!

Anonym sa...

Hej jag vill gärna vara med på din fina utlottning! Grattis till allt nytt! Så roligt att det hänt så mycket positivt! Jag har länkat och blivit följare till din blogg! Ha en fortsatt trevlig vecka! Kram Nina

miastick sa...

Wohoo vilket gensvar baby! Jag ska blogga dig idag också såklart, ser ut som stickgömmornas miss universum!
Min ordverifiering: galet. Hurra!

Marias garnhändelser sa...

vem vill inte vinna en så glad gömma? Jag vill i alla fall:-)

Anonym sa...

Vilken fin gömma! Jag tar en lott och hoppas på en extra julklapp:)

Majstess sa...

Vilket år du har haft!! Självklart vill jag vara med i din utlottning och länkar gör jag med!!

Inge sa...

Grattis till allt trevligt som hänt i ditt liv och tack för att du vill dela med dig av den glädjen. Är gärna med och tävlar om en så fin vinst. Två lotter, tack, har länkat i högra sidkolumnen i min blogg: http://nallepuh.blogspot.com/

Linnéa sa...

Jag vill verkligen vinna en av dina fantastiska kreationer. Måste också passa på att tacka så hemskt hemskt mycket för mönstret på en underbara "Level 2-mössan" - jag är nu i färd med att sticka nummer fyra (årets julklapp). Tack och Kram

Anneli sa...

Grattis till ett fantastiskt år! Såklart vill jag vara med och tävla, dina grejjer är så fina. Jag länkar från min blogg. Kram!

Unknown sa...

Hej - och God Jul!
Jag vill gärna vara med i utlottningen! Det är alltid lika inspirerande att titta in på din blogg!

Mvh
Anna-Panna
anna.toresson@gmail.com

Clara sa...

Den fina gömman vill jag gärna vinna! Jag länkar från min blogg också.

Julia sa...

Superfina grejer du gör! Vill ju gärna vara med i lotteriet!
God Jul!



Försökte länka till din blogg men vet inte om jag gjorde rätt...

Kaja sa...

Åh! En sådan skulle jag behöva!

LADY JEN sa...

Jag vill såklart vara med och fira! Länkar till dig på min blogg.

sunpan sa...

Lycka till med med ett lika bra år som kommer!!
Jag länkar och hoppas SÅ att jag vinner!!!

Anonym sa...

En sån fin gömma skulle vara perfekt. Vill gärna vinna den :)

Vilket härligt år du haft, mycket roligt som hänt för dig!

Lena
the_door_to_me@hotmail.com

Anonym sa...

Yay, Anna! I'm joining the celebration, too! I've linked to you on my blog.

AnnaMalinska sa...

Hej, jag vill absolut vinna den fina stickgömman. Jag har länkat från min blogg.

/Malin

Emma sa...

Jag vill också vara med, du gör så himla fina grejer!
Länkar från min blogg med :)

sticktankar sa...

Vilket härligt år du har haft, har haft något liknande så jag förstår känslan. Jag vill hemskt gärna vara med i utlottningen och lämkar till den från min blogg.

metamorphosis sa...

Vilket fantastiskt år du har haft - och vilken fantastisk stickgömma!

Klart jag också vill vara med och fira och ha en chans att vinna! :-)

Pernilla sa...

Du har virkelig et flott og hendelsesrikt år og feire. Jeg er gjerne med på dette.
Jeg skal legg ut bilde og linke til deg i sidebaren.
Ønsker deg noen fine førjulsdager!

Pernilla

Anonym sa...

Jag provar om jag har tumme med fru fortuna eller är det tomten jag ska prata med...:))
God jul
Lena i Värmland

Anna sa...

Jag vill vara med och länkar!

Evisan sa...

Klart jag vill vara med och tävla!! God jul på dig! evisan@spray.se

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

JAG VILL VARA MED! Superfin!

Och grattis till allt kul som händer i ditt liv :)

Viffla sa...

Åh vad fint! Jag vill hemskt gärna vara med! :)

Stickenickan sa...

Åh jag vill vara med i tävlingen, och jag länkar från min blogg :-)

Maj-Len sa...

Klart att jag också vill vara med om utlottningen - med 1 lott.

mlaymark@gmail.com

aliel sa...

Vilket härligt år! Hoppas att det fortsätter i samma anda 2011 :-)
Jag vill såklart gärna vara med i utlottningen. Den är så fiin...

Ulrika Skogstad sa...

Vill självklart vara med i din utlottning!Du är unikAnna med kreativa ideer samt en härlig personlighet.Du gör mig glad!
God Jul!önskar Ulrika

Anna sa...

Många anledningar att säga GRATTIS till dej!

Klart att jag vill vara med i utlottningen oxå...

Anonym sa...

Jag vill vara med i utlottningen

Anonym sa...

Vilken härlig glad-garn-gömma!!! Den vill jag gärna vinna. Har ingen blogg, så jag får hoppas en lott räcker... God Jul!
margaretaask112athotmaildotcom

Anonym sa...

Vad tur att råkade hitta dina sidor. För första gången här. Vilka mumsiga saker du gör. Vill gärna delta i tävlingen.
Mvh monika från Esbo

Sandra sa...

Grattis till ett fantastiskt år!
Och givetvis vill jag vinna en av dina praktiska stickgömmor!!

Mari sa...

Jag vill absolut vara med å tävla! Jättefin vinst e d ju åxå!! :) En lott till mej tack!

Elisabeth sa...

Klart jag vill vara med att vinna en färgglad "gömma". Tror det skulle göra sig snyggt till min svarta väska jag köpt tidigare i år :-) Grattis också till ett händelserikt 2010!

Anonym sa...

Jag vill vara med Så fina saker du syr!
Karin Evers

ulrikasblogg sa...

Självklart att jag vill vara med!

Anonym sa...

Grattis till ditt härliga år!

Självklart vill jag vara med i utlottningen!

H / Emelie

emli (a) sverige punkt nu

Anna sa...

Jag är med! Länkar från bloggen också. :-)

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och fira!!!

knitbyme sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
knitbyme sa...

Jag med o jag länkar!!!!!!

Christine sa...

hej hej

vill vara med och fira.
Låter som ett fantastiskt år.
Grattis!

Christine sa...

hej hej

vill vara med och fira.
Låter som ett fantastiskt år.
Grattis!

Maria L sa...

Det här vill man ju inte missa!!

God jul!!

Maria L

Anonym sa...

Vem vill inte äga en sådan fin stickgömma!!! Härmed anmäler jag mig till utlottningen :D

Hälsningar
Maria utan Blogg

skapasaker sa...

Hej Anna! Självklart vill jag vara med och fira med dej, jag firar ju också för jag har ju i år fått en super-kollega på jobbet!
Vi hörs på lovet och smider nya planer va?
Kram!

Anonym sa...

Jag är med på en lott. Hoppas den ger mig tur.

gunnar_ydgren@hotmail.com

JoyfulKnitting sa...

Hej!

Vilken smarrig sak, klart jag vill vara med! Tack för pulsvärmarmönstret, de blev perfekta i Rowans wool cotton. Jag länkar!

Linda

MiA sa...

Såklart vill jag gärna vara med och tävla :)

Anonym sa...

Vilka fina väskor
en sån vill jag vinna

lotta holst sa...

Viss vill man vinna en sån

Britt sa...

Oj så många som vill ha din stickgömma!!
Det vill jag också, jag har länkat från min blogg.
Så mycket fina saker du syr.

Barbro sa...

Vill gärna vara med i din fina tävling!
Barbro i Lund

Tina Karlsson sa...

Så fina saker du gör! Rolig anledning till tävling, grattis!

Maria sa...

Vad fin den var (som dina stickgömmor alltid är)! Jag vill jättegärna vinna! Grattis till ett härligt, händelserikt år! Jag har länkat i vänstersidan på min blogg.

God jul!

dagenskreativa sa...

hej jag skulle jättegärna vilja vinna denna underbara julklapp:)

Hoppas att du får en mysig jul:)

Kramar Anna

kråkspark sa...

Grattis till examen, jobb, webshop och allt!
Jag vill vara med och vinna!
Jag länkar också från min blog!

God jul
Kråkspark

Froding sa...

Jag vill vara med i utlottningen och jag blir alltid glad av dina sydda saker ! Vill länka men vet inte hur man gör!!

Anonym sa...

Hej! Har spanat in dina fina stickgömmor och vill gärna vara med i utlottningen. Jennie

Dittenodatten sa...

Självklart vill även jag vara med också! Länkar gör jag med... :) Ha en riktigt God Jul!

Alexandra sa...

Jag är med & tävlar, detta får man inte missa, så fin vinst! Tar två lotter (länkar från min blogg) Må gott! //Alexandra

Alla kan sy sa...

Jag vill gärna prova lyckan jag med, men chanserna är ju inte så stora. Jag ökar mina genom att länka, så 2 lotter till mig tack.

God Jul!

Anonym sa...

Klart jag vill vinna! Du gör så fina saker. :)
God Jul!
/Britten

Kerstin Jonsson sa...

Grattis till allt under året som hänt dig! Lycka till med nya tjänsten! och allt annat också!
God Jul! Kerstin Jonsson
Karlskrona

Wivi sa...

Grattis till allt roligt som hänt under året.
Jag vill gärna vara med i din utlottning och lägger en länk i min högerspalt.

Louise Svensson sa...

Jag vill gärna fira dig och kanske vinna en så fin stickväska!
Louise Svensson

Hilde sa...

Nydelig og fargesprek strikkeveske. Klart jeg vil være med på utlodningen :-)

Hilde sa...

Har lagt en lenke til lotteriet i bloggen min:-)

Kicki sa...

Jag vill vara med i utlottningen och självklart har jag länkat till din blogg

Anonym sa...

Klart man vill vara med i utlottningen!
Din blogg är alltid en inspirationskälla man blir glad av!

Anneli Elving

mina grejsimojser sa...

Vilket år du haft! Grattis till allt roligt!

Anonym sa...

Hej!
Vilket år du har haft! Jag är också lärare och tog faktiskt också körkort under detta år. Såg din fina rattmuff och fick verkligen inspiration.
Jag har ingen egen blogg (än) men vill gärna vara med i din utlottning ändå. Hälsningar AnnaKarin i Norrköping
ak67ak@gmail.com

Anonym sa...

Vilken härlig gömma, den utlottningen vill jag gärna var med i.

GOD JUL
///Pia (piaedholm@hotmail.com)

Evfa/Nystverket sa...

Japp, vill vara med i utlottning.

Carina sa...

Vad spännnade, håller mina sticktummar och länkar givetvis till din fina blogg. Grattis till dig som haft ett spännande år.

/Carina

Knit A Little sa...

Jag vill också pröva lyckan! :)
Och självklart länkar jag.

Akhila's Handblog sa...

Go' Jul onskar jag dig och ett fantastiskt 2011 - tank va' du fatt till under 2010. Tufft att toppa!
Sjalvklart vill jag vara med! och lankar ocksa...
God Jul

Anette L sa...

Du gör så härliga färgglada saker! Har stickat många Level 1 och 2 mössor - Tack för mönster!
God Jul!

Birgitta sa...

Hej!
Den fina väskan vill jag vara med och tävla om och jag hoppas på tur.
Länkar på min blogg = 2 lotter.
Kram Birgitta

Eva S sa...

http://evsi.blogspot.com/2010/12/om-man-har-riktig-tur.html
är min länk till dig.
Tar alla chanser att vinna ännu en underbar stickgömma.
Gratulerar till ett fint år och önskar dig ett Gott 2011.

Anonym sa...

En sån gömma blir man glad av och det vill jag bli :)
Kram Anna i Nyköping

Anonym sa...

Vilket härligt år!
Jag är gärna med i utlottningen =)
/Ulrika
(ullis.karlsson@telia.com)

Retroknappen sa...

Jag vill också vara med såklart! Har länkat hit från min blogg.

Barbro sa...

Sååååå fin! Vill vara med och tävla!
Barbro Gren i Skövde

lotta n sa...

Vilket härligt år du har haft, det är inte lite som har hänt. GRATTIS!!!
Vill gärna delta i tävlingen om den fina garngömman.
Önskar dig en GOD JUL!

gella sa...

Ååå, vad fin den var!!! Är gärna med och tävlar! :D

mira sa...

Jag har länkat och vill gärna vinna! :)

Marie sa...

Jag är gärna med i utlottningen
God Jul

Marie sa...

Jag är gärna med i utlottningen
God Jul

Lone sa...

Det er farver, man bliver i godt humør af - jeg vil gerne deltage i lodtrækningen. God jul!

Johanna sa...

Klart jag vill vara med och fira med dig :-) Tyvärr ligger bloggen nere så det blir bara en kommentar idag :_9
Ha en riktigt GOD JUL
Hälsningar
Johanna

Lea sa...

Jag vill också vara med!
God jul!

Lena sa...

God Jul Anna! Snart är julafton här och jag vill ju så himla gärna vinna din fina gömma! Nu har jag länkat och på detta sätt fixat en lott till! Iiiiiiii!

Anonym sa...

Tjena tjejen! Wow vilken snygg stickgömma du har sytt! Om jag hade den så slapp jag ha alla mina stickor undangömda i ett skåp. För om jag vann denna underbara skapelse, så skulle den stå mitt i synfältet i min syhörna.. Vilket ögongodis den är! Jag önskar dej och de dina en riktigt God Jul! Kram Ewa. kisse70@yahoo.se

Maria sa...

oj oj oj. Vilket år och vilken massa kommentarer... 193 st

Nåja hoppet är det sist som överger människan...

Hoppas att du får ett lika häftigt år 2011

God Jul
Maria i Grebbestad

Ida sa...

Självklart vill man vinna det här :) Jag länkar från min blogg också!

God Jul!

Anna sa...

Vad glad man blir av att titta på den - tänk att ha den. God Jul! Länkar från min blogg också.

Sophie sa...

Hur tjusig som helst! Jag är jättegärna med i utlottningen.

God Jul!
Kram Sophie

Kristina sa...

God Jul och grattis till allt fint som hänt dig över året!
Hälsningar
Kristina

Call design sa...

Grattis och hoppas att ditt 2011 blir ljust och härligt!
Jag tar chansen att vara med i ditt lotteri!
God Jul!