söndag 16 oktober 2011

Auktion till förmån för Rosa Bandet!

 Under oktober samlar stickfrossa.se in pengar till Cancerfonden/Rosa bandet genom en särskild kategori där alla inkomster går direkt till Cancerfonden. Nu är det dags för bloggen och den årliga auktionen. I år bjuder du på:
  • en härva handspunnet rosa garn med turkosa prickar/pärlor (100% merino, 173 gram, 200 meter)
  • två rosa baskrar i olika nyanser, skänkta av hattgrossisten.se, tack Mia!
  • åtta röda knappar med vita prickar
  • ett par fantastiska stickor med röd/vit-prickiga knoppar (4,5:or, 28 cm långa)
*****
Vill du vara med och bjuda på fina saker och samtidigt skänka pengar?
Lämna ditt bud som en kommentar till detta inlägg eller skicka det i ett mail till anna@stickfrossa.se 
(glöm inte att på något sätt se till att jag kan nå dig via e-post om du kommenterar anonymt)
Auktionen pågår fram till söndag 23/10 20.00
Vinnaren sätter in slutsumman på konto i SEB och får därefter sitt lyxiga paket med posten.
 Hos stickfrossa.se är det påfyllt med nya grejer i Rosa Bandet-kategorin, klicka dig in och köp dig något fint och gör samtidigt en god insats!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Jag vill självklart vara med och buda på din fina auktion, så jag startar det hela med 600kr :-)
Tack för bra initiativ till god sak!
Mvh,
Lisa

Anonym sa...

Har alltid önskat mig ett av dina prickiga garner. Kan inte spinna själv och stickorna ser verkligen fina ut. Jag bjuder 700.
Eva (skickar mina kontaktuppgifter med epost)

Anonym sa...

Hej igen!
Jag bjuder 800kr.
Mvh,
Lisa