lördag 8 december 2012

Auktion till förmån för barncancerfonden

KERSTIN S ÄR VINNARE I ÅRETS AUKTION (som vanligt kan jag nog tillägga;)
Stort tack till alla som varit med!

Jag har lottat fram Maria bland dem som lämnat bud, Maria har en liten vinst att vänta :)

*****
 Long time ago, men nu är det dags att göra det jag brukar göra i oktober: 
En insamling till cancerfonden. Denna gång blir det till Barncancerfonden
Funkar ju bra i december också ;)

*****
Det du bjuder på är följande (allt ingår som ett kit) :

* Stickgömma med stort broderi.
* Garngömma med mellanstort broderi som går att haka fast
* fodral till Knit Pro-tippar med litet broderi
* Börs för tillbehör (måttsticka, kablar osv till Knit Pro)

Allt i 100% ärtgrönt lin med cerisa/rosa detaljer.

Lämna ditt bud som en kommentar till detta inlägg eller med ett mejl till mig 
 anna@stickfrossa.se
Glöm inte att jag behöver få tag på dig som vinner, så berätta vem du är!
*****
Alla som lämnar ett bud är med i en extra tävling om ett fint pris.
Sista dagen att lämna bud är söndag 16/12 klockan 20.00

Den som vinner sätter över vinstsumman till mitt konto i SEB och får hem vinsten med posten och ett kvitto på inbetalning till barncancerfonden.




12 kommentarer:

Ulla sa...

300

Anonym sa...

500 bjudet.

Maria Severinsson 0731599286

sticksIDAn sa...

550 kr

Ulla sa...

600

Pumlans flitiga fingrar sa...

Jag bjuder 1000:-. För ett gott ändamål

anli sa...

Jag bjuder 1050 kronor.

Anonym sa...

Jag bjuder 1100. Kerstin

Anna Martina sa...

Kommer du att stå på SIV i år?

Anonym sa...

I read this paragraph completely about the difference of most recent
and previous technologies, it's amazing article.

My website - website

Roberta Bortoluzzi sa...

Hi, I love your blog always has nice things here, beijokas ...

http://www.titacarre.com
http://vitrine.elo7.com.br/titacarre

Roberta Mendes sa...


Hi, I love your craft, is beauty, I love a colors, I follow your blog, hugs from Brazil.
Visit my blog - Tita Carré - free patterns crochet

林欣恩 sa...

真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
成熟女人社區
風情天下社區
戀母論壇
真實媽媽論壇
徐娘社區
柘城QQ交友
全球倫理片網
無碼一級片
中國性健康網
藍玫瑰求包養網
藍玫瑰包養網
都市包養網
三陪美女
三陪女大學生
學生包養網
精英包養網
求包養網
高端交友包養美女網站
心儀交友網
55包養網
紅玫瑰求包養網
九八情侶網
真實富婆包養網
富婆網
久久求包養網
重慶包養網
廣西包養網
柳州求包養
桂林包養學生
愛上求包養網
173免費視訊
173免費視訊
打飛
嘟嘟成人網
伊莉論壇
免費a片
85街
85街官網免費影片新版
ShowLive影音視訊聊天網
ShowLive影音視訊聊天網
免費視訊
視訊聊天交友
視訊
視訊美女
173免費視訊
視訊 賽克斯dvd
金瓶梅視訊
live173影音視訊live秀
視訊聊天
173視訊
視訊交友
視訊妹
成人視訊
美女視訊
免費視訊聊天交友網
辣妹視訊
免費視訊聊天室
影音視訊聊天室
視訊聊天室
視訊辣妹
104meme影音視訊聊天室
ut視訊
免費視訊聊天室