måndag 5 april 2010

Dags för stickfika & annat

Fick mina älskade ringar uppdaterade och lagade (klantigt att tappa i stengolv...) av käraste syster. Bästa påskpresenten, tack!
*****
På onsdag 7/4 är det stickfika på Moodys igen!
16.30-19
Brukar få frågan om det är öppet för alla och JA det är det.
Alla är hjärtligt välkomna!
Vill man vara med i stickfikans facebookgrupp hittar man den här.
*****
På torsdag åker jag till Gotland på semester. Planerar en textilrunda på fredagen med min fina Yvonne som jag träffade första gången när jag var 4 år!
Huskroken, Gotlands spinneri & Vamlingbolaget väntar och säkert något mer.
Någon som har tips?

5 kommentarer:

Rönnbergska skapelser - tennarmband o sånt sa...

Visst är ringarna underbara. Jag har två exakt likadana som du! Riktiga karameller!

Hälsningar Ann-Helen

Lena sa...

Vad härligt med en Gotlandsresa. Min granne har stickat i garn från Gotlands spinneri- bland det mjukaste garn jag klappat på

Maria sa...

Vilka fantastiska ringar! Du har något att hämta hos mig!

Tant Kofta - Lotta Blom sa...

Vi ses på onsdag!

SockPixie sa...

Lovely rings!