tisdag 24 augusti 2010

Auktion- dags för insamling!

Detta "restgarnsgarn" har många av bloggens besökare frågat om/när det kommer till försäljning. Härvan väger ca 150 gram/273 meter och består av olika ullsorter, mest merino och Bfl.
Nu har jag bestämt mig för att det är dags för en auktion till förmån för översvämningsoffren i Pakistan.
Radiohjälpen är målet för den summa detta garn inbringar.
Det går helt enkelt till så att man lämnar en kommentar med sitt bud (och e-post om man lämnar kommentar som anonym Tillägg efter fråga:om man vill vara helt anonym går det bra att lämna kommentar utan e-post och istället skicka den till anna@stickfrossa.se ).
LÄMNA DITT BUD FÖRE 1 SEPTEMBER 20.00!
*****
Vinnaren kontaktas av mig och sätter in pengar på mitt konto och får garnet samt inbetalningskvitto till Radiohjälpen i ett paket med posten.

14 kommentarer:

Lena sa...

Heja Anna, så bra!! Jag bjuder 400riksdaler

PetraO sa...

Och jag bjuder 500 kronor. Du är bäst!

Tant Kofta - Lotta Blom sa...

Då säger jag 600 kronor.

Kamilla sa...

Jag lägger 700!

PetraO sa...

Då lägger jag 800!

Visa Lisa sa...

Jag har inte riktigt råd att vara med i en så här fantastisk auktion, men jag säger heja heja och hoppas att nån med riktigt djupa pengapåsar vinner! Fantastiskt garn!

KA sa...

Jag lägger 900 kr.
Anna, jag blir stolt över dig

Stickverk sa...

Bra anleding till en auktion! Jag hejar oxå på så att det kommer in mkt pengar till Radiohjälpen! Hejahejaheja!

Vilket garn!

miastick sa...

You go girl! Auktion-aktion!

Simone sa...

Unfortunately I don't speak your language but this yarn is just amazing!

Simone

Pärlmudden sa...

Underbart garn, och ett härligt initiativ! Tyvärr gillar inte min plånbok sådana utsvävningar, så jag säger som flera andra, HEJA HEJA!! och hoppas på att få se garnet uppstckat såsmåningom på någon av alla mysiga stickbloggar!
HA en bra dag!

Sillen stickar sa...

Underbart vackert garn! Å fantastiskt bra initiativ,
puss och kram:)

Anonym sa...

Jag bjuder 950. Kerstin

Hanna Wallner sa...

Åh, jag vill ha det... men när man lever på halva barnbidraget och mamma och pappa räcker inte pengarna till. Men jag skulle så gärna, det är så vackert garn...