fredag 25 december 2009

Mer vantar & fina presenter

Kärleken önskade sig vantar och har nu fått ett par. Gjorda i Do redo-garn efter mitt eget mönster, utan krullig kant och några maskor mer i upplägg.
Nu ska jag fundera ut vad nästa stickning kan tänkas bli. Är lite inne på snygga benvärmare som matchar mina nya julklappsskor. Ravelry väntar på mig.
Av min underbara examensarbetskompis fick jag fantastiska julklappar i onsdags.
Frivolitet till julgranen, men jag tänker på det som smycke vad hon än säger.
Dessutom helt fantastiskt snygga muddar!
Tack Janette!
Bilden lånad från Janette

15 kommentarer:

PetraO sa...

Vilka underbara färger och julklappar! Kram till dig!

miastick sa...

Underbara vantar! Och fina presenter ocksa.

Janette Millbom sa...

Anna, jag skulle ge dig tio gångenr så mycket om jag kunde! Du är bäst!

Call design sa...

Underbara presenter!
God Jul!

m sa...

Så fina presenter! Håller med om att det skulle passa som smycke. Vilka underbara färger på vantarna!

Sillen stickar sa...

Oj sicka fina presenter! De där "frivilligheterna" är ju bara såå snyggt.
Stora JUlKramen till dig

Anonym sa...

God Jul å va kul att du ville använda idén med stickförklädet!

Evalinah

Tant Kofta - Lotta Blom sa...

Ha en god fortsättning!
med hej fr Koftan

HomeRiver sa...

Trevlig fortsättning önskar HomeRiver!

Camilla sa...

Så fina vantar! Gillar verkligen det söta lilla hjärtat, och färgkombinationen är så snygg.

Li.W sa...

Vilka underbara vantar!!! Jag blir så inspirerad av allt du gör :) Önskar att jag kunde sticka....
God fortsättning!
Linda

MiniZillen sa...

Vilka härliga vantar! Å sådan underbar färg! Vill också ha...!!

emly sa...

flotte vanter, en lækker side som jeg følger reglemæssigt.

Elin H. sa...

For noen nydelige votter (vantar) med hjerte på :) Koselig blogg du har!

Anonym sa...

Vantarna är jättefina!
nu har jag också en blogg!
ailienchild.bloggplatsen.se

Kram Klara S