måndag 21 december 2009

Presenter till mig & hemliga till andra

I helgen fick jag fantastiska pärlemorknappar av min kära moster, sådär tjocka och underbara! Hon är den allra bästa av sakletare och hittar ofta väldigt fina saker på loppis till mig. Tack Ulla!
*****
I dagens post fanns dessutom ett stort paket till mig från Mia som har Hattgrossisten.
Ett underbart kort där det stod massor av snälla saker och två snygga baskrar.
Tack Mia, jag är överväldigad!

Utöver fina presenter till mig pågår en ganska lugn tillverkning av julklappar. Det visas inte på bild mer än som en tjuvtitt (kolla ovan).
När mitt examensarbete är klart (vi jobbar på som attan!) skall jag åter börja läsa era bloggar, kolla vad ni stickat och njuta av allt kul som jag inte hinner titta på just nu.

4 kommentarer:

Susilull sa...

så kul med lite paket redan inna jul!

Ha en skön julhelg med mycket stickning, mys och god mat!

PetraO sa...

Heja er vad ni är flitiga med uppsatsen! När du är klar ska vi ut på krogen tycker jag!

frisky frog sa...

Det låter som om du har fullt upp. Jag hoppas att du trots allt får lite julefrid och gòa stickstunder.
/God jul och en varm kram från mig!

Tina sa...

Vilka fina knappar du fått.
Önskar dig en riktigt GOD JUL !