söndag 13 december 2009

Vinnare är....& lite annat

Ännu ett par vantar är klara, i underbara Noro Silk garden sock (färg: 304). Gjort efter mitt eget mönster som finns att hämta här.
Perfekta sista-stunden-julklapp, de går fort att göra! Ikväll, sådär runt 18, uppdateras Lilla Stickfrossa.
Jag har äntligen fått tag på ett garn jag velat ha. Hängde på låset när nyfärgat var på gång, för jag var ute efter en viss färg. Nu är detta underbara brandgulmelerat mitt! Köpt här. Ett tips är att det är 25% rabatt fram till jul.
...och så till vem som vunnit min garntävling då...
Vinnare är Snakkemunn från Norge. Grattis!
(jag behöver din postadress)

12 kommentarer:

MiA sa...

Dina vantar är suveräna! Jag stickar också till julklappar nu :)

m sa...

Så fina vantarna blev! Härliga färger!

Sanna T Sköld sa...

Måste nog prova dessa vantar.

Unknown sa...

Jeg er så superglad. Tror nesten ikke det er sant at det virkelig er meg som har vunnet det gøye garnet.

Sillen stickar sa...

Vackra vantar och vackert garn!
krammm C

Anonym sa...

Underbara regnbågar som man blir glad av att se.

Kram från Värmland

Jenny sa...

Åh, vilka söta vantar! Funderar också på att göra något liknande, idag har det ju kommit massor med snö här i Sthlm så nog är det dags för vantar!
Passar på att tipsa om min utlottning av handfärgade Colinette-garner på min blogg luxurybyme.bloggproffs.se, var med och ta chansen och vinn vetja!

Karin Berg sa...

den orange färgen är jättesnygg! och tack för julklappstipset =)

HomeRiver sa...

Underbar färg på vantarna!

Kristina sa...

Vilka läckra vantar! Färgerna är underbara!

Anonym sa...

Tusan också att jag inte kan ha ull. Nu är jag sur faktiskt. Puss från söstra di.

Min tråd sa...

Underbara virkade vantar! Köpt garn o ska testa ditt mönster. Trevlig helg! Eva