lördag 3 oktober 2009

Insamling till rosa bandet!

Insamling- Auktion till förmån för Rosa Bandet
Denna unika, extra stora gömma för din stickning med hänge, är tillverkad endast för detta speciella tillfälle.
*****
Vill du att den skall bli din?
Lämna ditt bud i en kommentar till detta inlägg!
Auktionen kommer att pågå till 20.00 den 18/10.
Hela vinstsumman skänks till Rosa bandets insamling som pågår under oktober månad.
******
Bland alla de som lämnar ett bud lottas en extra stickfrossegrej ut!
*****
Nedan ser du detaljerade bilder på den specialgjorda gömman.
Exakta mått är:
Höjd 26 cm
Bredd 18 cm
Djup 9 cm

19 kommentarer:

Sillen stickar sa...

Vilken grym gärning och snygg gömma! Du äger!
Kramar C

Maria sa...

Alldeles lysande idé Anna!!
Jag lägger gärna ett bud.

500 kronor bjuder jag gärna!

frisky frog sa...

Vilken toppenidé! Du är bara bäst!
Det hade varit jättekul om du kunnat komma, men jag vet. Det är omöjligt att vara med på allt. Ha en riktigt skön helg!
/Kram

Åsa sa...

Imponerande, du är verkligen bäst! Jag är med, jag bjuder 600 pix

Anonym sa...

Hej!
Jättebra idé! Jag bjuder 650:- Hälsningar Kerstin S

Anonym sa...

Fint initiativ.Jag bjuder 750 kr. Anna i gbg

Myggan sa...

Du är ju en ängel!
Vilket fint initiativ.
/Anna

Asksvart sa...

Sååå fin!!! Tyvärr ligger budet för högt för mig annars hade ja gärna budat. Verkligen superfin!!!
Skulle dessutom behöva något liknande då de inte är lätt att virka när man har katter som hänger i garnet :)

Anonym sa...

Så fin och ett så bra syfte samtidigt! Önskar att jag hade råd att hänga på här!
Glada hälsningar från Kerstin i Skövde

PetraO sa...

Anna - du är bäst!

Kristina sa...

Fint initiativ! Jag får nöja mig med rosabandet-disktrasor.

Helena sa...

Vilken fin ide! Själv fick jag en rosa mopphink- hmm undrar vad mannen menar med det:) en god gärning eller ska jag städa mer??

miastick sa...

Måste bara skriva att jag också tycker du är bäst. Grym idé!

Knit-Marie sa...

Säger som ngn här ovan...för högt för mig, men ett rasande bra initiativ!

Anonym sa...

Jag lägger 800:- Kerstin S

Bm HD sa...

Åh, jag som INTE är en rosa person, smälter totalt. Känner, jag önskar mig, snyft... Drömmar... Men, utan ersättning från FK och arbetslös gubbe - då kan jag inte ens tänka tanken på att bjuda, oavsett om jag skulle ge massor för det...
Må så grankott...

Dock ska jag på mammografi imorgon - andra gången inom en månad :/ Göra om den förra och även ev ultraljud - läkare med denna gång. Fått meddelande att det lär ta längre tid denna gång och att jag får svar innan jag går hem, suck. Och med axlar som gör att jag knappt kan hålla armarna över huvudet - så lär det bli kul... inte! Akuten efteråt???

Bluewhiskey sa...

Verkligen ett bra initiativ, men buda kan jag inte tyvärr.

Dabelin sa...

Jag gillar verkligen idén, och bjuder 900:-!
Kram

Malou sa...

Bra ide, Budet som ligger nu är väldigt högt kan du inte sälja för detta bud och sedan lägga ut en ny Rosa stickgömmor att buda på, då kan du ju få in väldigt mycket mer pengar till detta goda ändamål. Du kan ju lägga ut en i taget i den tackt du hinner tillverka till ett viss datum.