tisdag 13 januari 2009

Knappar från syster

För några dagar sedan fick jag en fantastisk present, vad sägs om så här många vackra knappar i pärlemor?! Så vackra och de är mina!
Woo Hoo, så härligt det är att bli bortskämd av världens bästa syster!
Tack baby.


Om man vill kan man skicka mig ett mail eller lämna en kommentar att/när/om man är färdig med sitt Pomatomusprojekt. Då sätter jag en liten stjärna bakom ditt namn och andra vet att de kan gå in och kolla på det nystickade!

VIKTIGT TILLÄGG: Det är inte alls för sent att starta Pomatomus KAL! Vi håller på hela februari också! Ingen stress, bara kul, okej?

19 kommentarer:

Anna sa...

Vilka karameller, det är bra med systrar som vet hur de ska muntra upp en. ha det gott!

Lena sa...

Vilken skatt! mumsfilibabba!

Samtal från min trädgård sa...

Åh, så vackra! Tänk at ha en sådan syster.

Josefin sa...

Åh vilka fina knappar. Systrar är det bästa som finns :)

Tant Kofta - Lotta Blom sa...

Verkligt fina! Som juveler.
hej fr. Koftan

Agneta sa...

Läckra kanppar. Visst är det trevligt att bli så bortskämd:-)

Förresten var jag bara tvungen. Nu sitter det ett par Nereid fingerless mitts på stickorna. Mössan måste ju få matchande halvvantar eller hur:-)

SF sa...

Vilka otroligt fina knappar. Jag fick en hel hög knappar av min mamma, men inte riktigt så läckra som dina. Några godbitar fanns där dock

Emmy sa...

Vilka vackra knappar. Och vilka fantastiska bilder på dem. Som vanligt, får jag väl säga. Får man fråga vad du har för kamera? Och får man komma på stickfotokurs hos dig ;)
Och så blir jag ju oändligt nyfiken på vad det är för spinnrock du har siktat in dig på. Du kan ju inte bara komma med små antydningar såhär...

Som ett tack för din inspiraion och dina vackra bilder skicar jag vidare en utmärkelse till dig på min blogg http://yllet.blogspot.com/2009/01/rets-frsta-fo.html

Efwa - Medea sa...

Ååh vilka härliga knappar. Tänk om man hade en syster med knapplager. =)

Janette Millbom sa...

oj oj oj, nu fick jag dåligt samvete. Jag har inte ens BÖRJAT :-( Har vi deadline? ;-)

/J

PetraO sa...

Hej babe! Jag vet att du inte gillar utmaningar men nu har du en att hämta hos mig iallafall... Kram

frisky frog sa...

Wow, vilka fina knappar! det är sååå härligt med systrar!! Gissa vem som gjort sista dagen på Lärarutbildningen? Yippie
/Kram

Anonym sa...

Åh, de är så fina knapparna.

Är det för sent att börja med Pomatomus-KAL'en? Jag har inte börjat än, eftersom jag inte hittat något garn i någon lämplig färg.

skapasaker sa...

Hej!
Nu har jag testat pomatomus, riktigt kul mönster. Jag har tagit den lätta vägen med rätt grovt garn och stickor. Nu ska jag fortsätta med pulsvärmare i alpacka!

Anonym sa...

Vilka fantastiska knappar OCH i så många härliga färger - VIKKEN syster!!!

Kristina sa...

Jag förstår mer och mer att jag saknar en syster. Mina bröder ger inte mig några knappar t.ex. Lyckans du!

Akhila's Handblog sa...

Fin-fina knappar!
Just avslutat min Pomatomus mossa. Kul att folja alla andras projekt.

Anonym sa...

Vilka små läckerbitar!

Mia stickar sa...

Ja när jag se rdina knappar önskar jag verkligen att jag haft en syster!