torsdag 8 januari 2009

Tävlingen är avgjord!


Följande inlägg är framlottat:


"Tur för mig att det fortfarande går att vara med. Vill inte missa att vinna något så fint. Hälsningar Annika H, din gamla kursare"


Annika, jag har inte kvar din adress, det var ju några år sedan!

Hör av dig och välj färg på ditt fodral! Grattis till vinsten.
Tack till alla som har deltagit i tävlingen. Med detta stora gensvar får jag nog komma på något nytt att fira snart.
Lite skumt att besöksräknaren är ur funktion just nu, fick nog som en överdos vid 100000...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag säger bara - skaffa Google Analytics. Det enda du behöver för att veta allt om din blogg/hemsida. Enkelt att sätta upp och det bästa HELT gratis.

frisky frog sa...

Wow, 100 000 besökare. Grattis! Synd att räknaren inte pallar fler, =) då får du ju inte veta när det är 200 000.
/Kram

Akhila's Handblog sa...

Grattis Anna till 100000 besokare. Grattis Annika som vann!
Hoppas det blir ny tavling vid 200000 =snart!

Janette Millbom sa...

Apropå räknare, jag fick just PANIK, när jag såg att jag fick 1000 besökare bara idag, för mitt mönster har publicerats på knittingpatterncentral.com och Nina-marie hade berättat för mig att PDF-en inte gick att ladda hem!!!! Men jag tror det ska va fixat nu :-)

HOppas allt är bra med dig!

KRAM

Anna sa...

Hej hej och grattis, häftigt med 100 000 besökare... har stickat klart Pomatomus... spana in den grå mössan i min blogg ha det gott!

Anonym sa...

Tusen tack! Jag är i chocktillstånd! Skickar min adress och färgval med e-post. TACK. Annika

Ulla sa...

Hejsan

Grattis än en gång för din intressanta blog.

Och vi som inte vann hade ju tur med vädret i alla fall.

Skön helg önskar jag dig och de dina
Ulla

Humlan sa...

Snälla, kan du inte ta bort snöandet! Det drar ner min gamla dator så att allt hänger sig.

teresa sa...

Du är värd alla hundratusentals besökare! Grattis!