fredag 13 mars 2009

Garngömmor, fredag & annat

Det finns lite nytt på Lilla Stickfrossa, som vanligt eftersom veckans bästa dag är här. Fredag är Woo Hoodeliho!

Imorgon funderar jag på att ha en klädsömnadsdag, behöver verkligen nya grejer. Försöker peppa mig med att kolla in vad jag har för band i lådorna. Det går sådär fastän jag hittar fina band jag glömt av.
Annars kan jag ju spinna av mina nyfärgade ull/soyafibrer eller spinna ihop två entrådiga garner som jag aldrig använder eftersom jag är inne i en period då jag nästan får utslag av tanken att sticka i för tunna garner.
Vackert, yes. Sticka med det, nix.
Dessa två entrådiga till ett 2-trådigt, vad tror ni?
Önskar er en härlig kväll!

7 kommentarer:

Clara sa...

Jag tror fantastiskt! Om de två entrådiga garnerna som kanske ska förenas alltså. verkligen jättefina färger.

Sillen stickar sa...

Gömmorna är fantastiska, precis
som du!!!!! Jag tror verkligen på tvåtrådigt garn till dig baby. SNygga band oxå. Jag ser fram emot att se din nya vårkollektion!
Kram och Kuääk!
Cilla

Anonym sa...

Så utrolig mye flott det er her i bloggen din! Jeg har ikke vært her før, men nå kan du regne meg som en fast gjest. ;-)

Jeg skal nok somle meg til å kjøpe noe av deg også, med tiden.

teresa sa...

Önskar dig oxå en fin kväll/helg.
Å så undrar jag var du hittat så underbara band??

fale artut sa...

Finfina band, garnerna ser väl ut att kunna inleda ett väldigt fint förhållande! Ha en bra kväll!

Kristina sa...

Det ser väl ut att bli väldigt bra!

Boel sa...

Härliga garngömmor - jag blir glad bara av att titta på dem. Kanske något för påskharen att gömma till mig..

Trevlig helg!
Boel