söndag 29 mars 2009

Grötö, Woo Hoo!

Denna bild säger allt (foto från Petra) om helgen. Så underbart! Tusen tack till Linda, Marie och Ingrid. Min kärlek tillhör er babes!
Har delat rum med Petra och Mia (nice!) och Finsillen
har nästan varit vår rumskompis också, fast inte riktigt hela natten för då var hon hemma några timmar och kom sedan tillbaka till oss. Av Helena har jag fått en fantastisk present (foto kommer), tack!
Listan på trevliga och roliga möten är oändlig efter en helg som denna. Tack till er alla!
Här är Sillen som stickar i väntan på färjan hem.Vi var många som skulle hem samtidigt. Lite sorgligt att den underbara och efterlängtade helgen var över men jag blev hämtad av min grymma make (nästan äkta make) och väl hemma fanns god middag och nöjda kids. Härligt att vara borta och härligt att komma hem. Så som man vill ha det.
Livet är en sång, som min syrra säger.

10 kommentarer:

PetraO sa...

Wodeladi, wodeladi, hoppsan vilken dag! (Citat från Robin Hood!) Och du - jag har en grym blå färg på mitt garn! Kram o gonatt

miastick sa...

Underbart. Den bilden är verkligen härlig, jag tror vi får trycka upp tshirts :)
Puss och Kram, I love you!

Sillen stickar sa...

HEEAAAVVVVVEEEEEEENNNNNNNSSSSS PLACE!
Skit vad kul vi har haft. JAg ääälllsssssskkkkkkkaaaaaaarrrrrr min gömma!!!!!! Tack du är bara bäst! Utan dina grymma stickacessoarer skulle inte stickningen var nåt!
Puss och kram Cilla

Anonym sa...

Man verkligen ser på bilden hur trevligt ni haft det! Underbart att alla var nöjda och glada.

Textil stil sa...

Vilket gäng! Man blir glad bara av att höra hur fint och kul ni haft det.Och du dina gömmor är ju så fina!

Akhila's Handblog sa...

Sa harligt det ser ut! Maste nog boka in Sverigebesok den har tiden nasta ar...

teresa sa...

Vilken fin bild! Kul att ni haft en så fin helg!

Linda sa...

Tack detsamma :). Och jag håller helt och fullt med - en underbar helg var det. Känner mig fortfarande helt upprymd!

Kristina sa...

jag har kollat med Petra om hur roligt ni haft det! Kul också att komma hem till go make och nöjda barn! Priviligierat!

Karin sa...

Fina flickor. Kram.