tisdag 24 mars 2009

Uppladdning pågår!

Nu är det nära, väldigt nära till helgens stickfest i väst på Grötö. Här hemma stickas ingenting, men symaskinen är min kompis. Full fart för att ha med så mycket som möjligt, så att det finns många färger att välja mellan för de som vill köpa Stickfrossas grejer.
Däremot planeras stickning och vad som ska tas med i helgen. Det är viktiga saker och svårt att bestämma sig. Slutar garanterat med att jag tar med alldeles för mycket. Som vanligt.
*******

På fredag kommer det inga nya saker hos Lilla stickfrossa eftersom jag är bortrest. Veckan efter är det som vanligt igen.


Foto: Kina Andréason

19 kommentarer:

Sillen stickar sa...

Imponerande Anna!!!!!!!
kram Cilla

Helena sa...

Jabbadabbado! Vilken underbar färgexplosition. Man vill ju bara ha ALLT!!!
Kram

Lena sa...

Jag instämmer- Vilken ljuvlig buffé. En av varje tack!!

annas alster sa...

Åh vilka underbara färger! finfina är vad dom är!

petra.m sa...

Du är ju bara helt fantastisk med att producera vackra saker!!!! Jag vill också ha allt!!!! vad kul att få se dem i helgen.

teresa sa...

Åh, så läckert inbjudande! (Å jag är JÄTTEGLAD för mitt virknålsetui!!)
Hoppas att det blir en trevlig o givande Grötö-helg!

PetraO sa...

Wow vilka underbara högar och rader med stickfrossagrejjor!

Anonym sa...

Ååå så många vackra saker! Ojoj!

Kristina sa...

Oh vilket härligt utbud det kommer att bli på kommersen i helgen. Jag antar att alla vill köpa dina grejor.

ANNEPÅLANDET sa...

Hei! Kan jeg spørre hvor i verden man får kjøpt lin i så mange fine farger???!

miastick sa...

Vilka underbara bilder, man vill bara ta alltihop och klämma ihop dem. Om du förstår hur jag menar.

The Willow Fairy sa...

Vilka härliga färger, underbara karameller på snöre. Hoppas jag ser dig på Grötö. Jag ska inte vara med hela helgen, men tänkte titta in på "torget" på söndagen.

Akhila's Handblog sa...

Underbart allting. Skulle kunna ha allt pa display - bara for att titta pa.
Ha en underbar helg pa Groto. Jag ar bara sa avis...

anna kim sa...

Superfina saker. Jag får lägga beställning sedan! Ha en underbar och inspirerande helg på Grötö!

Emmy sa...

Åh, så mycket fint!
Ha nu en underbar helg på Grötö. Väntar med spänning på rapport från spinnrocksprovandet ;)

Anonym sa...

Vilken färgfest!!! Din blogg är så otroligt Inspirerande; man vill sätta igång bums..med allt på en gång.
Hoppas det blir en lyckad helg!
Är det typ en mässa eller?

http://rosalucia.bloggagratis.se

Karin sa...

Moo! Så underbart! Jag blir glad av att titta på bilderna. Löv jo. Sis K

Anonym sa...

Jag verkligen älskar dina stickfodral =)

TruckerElin sa...

Stickfest i väst! Det drömde jag om att få åka på när jag bodde i Berghem.., men sambon nekade.. :-/ Men NÅN gång ska jag åka, gärna snart.. Det verkar vara hur roligt som helst! Hoppas försäljning går bra.