söndag 22 mars 2009

Inte bara fredagar...

... även andra dagar är bra. Denna söndag har varit härlig. Sol, lite fix i trädgården. Hittade massor av blommor som är på väg upp. Underbart!
Virkade också ett par skor till i solen. En av mina bästisar har fått en dotter och blev så glad för första paret skor att jag kände att den lilla tjejen måste ha ett par för aftonbruk också. Imorgon postar jag dessa bruna med en glittrig guldtråd i garnet och guldknapp. En glamourbebis helt enkelt.Annars syr jag så mycket jag kan inför Grötö och SIV, där mina grejer ska finnas att köpa. Utöver detta funderar jag intensivt på vilken/vilka stickningar jag ska ta med till denna efterlängtade helg.
Har startat en SIV-grupp på facebook. Ska du till Grötö? Då är det bara att gå med i gruppen där vi försnackar inför helgen.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Glamour till bebisar är ju fantastiskt! Får väl bli medlem i facebook nu.

miastick sa...

Det är aldrig för tidigt för lite glam :)
Fatta att det inte ens är en vecka kvar nu! Jag längtar! Och jag ändrar mig om stickning att ta med ca 4-5 ggr per dag.

Anonym sa...

Lika fint som vanligt och jag önskar att jag också kunde komma till Grötö. Nästa år ska jag allt med!

Sillen stickar sa...

Mer glamoooooouuuuuurrr åt alla!
Görgulliga skor, baby!
kram Cilla som inte vet vilken stickning som ska få följa med till Porrigeisland

Anonym sa...

Jag är inte med i Facebook, men till SiiiiiiV ska jag. Härligt! :-)

Superfina babyskor, både de här glittriga och de föregående!

PetraO sa...

Underbara glitterskor! Jag får nog ringa dig nu så vi kan prata lite Grötöstickningar!

Helena sa...

Hmm vi får nog fundera på en ny bebis ett varv till! Eller tror du att de passar våra knitted babes?

Sunna sa...

Läste någonstans att en dag utan en maska är en dag som gått till spillo, så därför får vi göra bra dagar av varje dag. Jättefina tofflor.

Anonym sa...

Grymt snygga! Såna skall jag nog också ge mig på någon dag snart!

LenaL sa...

Så jätteljuvliga!

SF sa...

Facebook var det...

Anonym sa...

Helt underbara!